Publiseringsdato: 01.06.2025
- Prisene på varene oppgis i euro (EUR).
- Kunden kan velge følgende betalingsmetoder:
- Bankoverføring til Selgerens bankkonto (i dette tilfellet startes behandlingen av bestillingen etter at Selgeren har sendt en bekreftelse på bestillingen til Kunden, og varene sendes umiddelbart etter at betalingen er mottatt og bestillingen er klargjort).
- Kontant ved personlig henting – betaling utelukkende i polske zloty på Selgerens hentested (i dette tilfellet behandles Bestillingen umiddelbart etter at Selgeren sender bekreftelse, og varene overleveres på hentestedet).
- Kontantbetalinger kan bare gjennomføres opp til den maksimale grensen fastsatt av gjeldende lovgivning. Selgeren forbeholder seg retten til å avvise kontantbetaling hvis denne grensen overskrides. Dersom transaksjonsbeløpet overstiger grensen, må betaling skje via bankoverføring.
- Selgeren kan tilby næringskunder en betalingsmetode med utsatt betaling, heretter kalt «Handelskreditt». I dette tilfellet starter behandlingen av bestillingen etter at Selgeren har sendt en bekreftelse til Kunden, og varene sendes umiddelbart etter klargjøring av bestillingen. Betalingsfristen vil bli avtalt individuelt med Kunden og kan ikke overstige 30 dager.
- Beslutningen om tildeling av Handelskreditt, samt betingelsene for den, inkludert den maksimale kredittgrensen og betalingsfristen, fastsettes individuelt av Selgeren for hver Kunde.
- For å bruke handelskreditt må kunden være innlogget på brukerkontoen sin. Hvis brukeren ikke har en konto, må de først registrere seg på plattformen. Etter innlogging går man til «Min konto», velger «Handelskreditt» og fyller ut skjemaet.
- Selgeren forbeholder seg retten til å avslå tildeling av Handelskreditt eller endre kredittgrensen når som helst uten å oppgi grunn. Denne bestemmelsen påvirker ikke allerede inngåtte Kjøpsavtaler før en eventuell endring av kredittgrensen. Kunden vil bli informert om avslaget eller endringen via e-post til adressen oppgitt under kontakt med kundekonsulenten.
- Selgeren opplyser på Nettbutikken om betalingsfristen for en bestilling. Hvis Kunden ikke betaler innen fristen, kan Selgeren, etter å ha sendt en betalingspåminnelse og gitt en rimelig frist, heve avtalen i henhold til Lov om forbrukerkjøp (kjøpsloven) nr. 27/1988.
Betalinger gyldige til 31.05.2025:
